Velkoobchod

Vítáme Vás na stránkách našeho e-shopu pro velkoobchodní zákazníky.

Tato stránka je určena majitelům obchodů se zbožím souvisejícím s našimi produkty. Noví zákazníci se musí nejprve zaregistrovat jako velkoobchodní odběratel, poté získají přístup k velkoobchodním cenám. Dále požadujeme zaslání kopie ŽL a příp. Osvědčení o DIČ.

Minimální velkoobchodní odběr je 2500,- Kč bez DPH.

Chci se zaregistrovat

Dodací lhůty

Průměrná doba expedice našeho zboží se pohybuje v rozmezí 1 - 5 dnů v závislosti na množství objednaného zboží, případně dle dohody. Někdy se může stát, že dodavatel vyřadil hračku z prodeje aniž by nás o tom uvědomil, a proto objednávku nejsme schopni vyřídit. V takovém případě Vás budeme o vzniklé situaci informovat.

Dodací a platební podmínky

Zboží Vám zašleme zásilkovou službou (PPL) na kterékoli místo v České republice do 2 pracovních dnů po vyřízení objednávky. Platba se uskuteční při převzetí zboží - dobírkou. Pro doručení službou PPL potřebujeme uvést jako kontaktní adresu místo, kde se zdržujete přes den, protože kurýr doručuje zásilky pouze v pracovní době a zásilku není možno vyzvednout osobně na pobočce.

Při doručení zásilkovou službou (PPL) účtujeme jednotný expediční poplatek:

  • 99,- při objednávce nižší než 4 000,-
  • zdarma při objednávce v ceně 4 000,-

Ke každé zásilce přikládáme řádný daňový doklad. V případě poškození zásilky reklamujte do 3 pracovních dnů zásilkové společnosti nebo prostřednictvím dodavatele.

Zobrazené ceny na B2B e-shopu jsou bez 21% DPH. 

Záruční lhůta

Na prodávané hračky, pokud není určeno na hračce jinak, je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.

Reklamace

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude neprodleně vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Reklamace vyřizujeme v pracovních dnech telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rozsah a oprávněnost reklamace posoudíme po zaslání zboží zpět na naši adresu. O vyřízení reklamace Vás budeme průběžně informovat a následně s Vámi dohodneme způsob řešení.

Nakládání s osobními daty a jejich ochrana

Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávkového formuláře, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány. 

S osobními údaji nakládáme podle zásad evropského nařízení č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016  - GDPR. 

Poučení o ochraně osobních údajů na eshopu ZDE